Las Vegas Kumarhaneleriyle İlgili 6 Tuhaf Gerçek

Casino sahipleri, sizin kendinizi saatlerce kumara kaptırmanızı ister. Çünkü, ne kadar uzun kalırsanız, o kadar çok oynar ve para kaybetme olasılığınız da bir o kadar artar. İnternetten bile olsa biraz kumar oynamışlığınız varsa, siz de kazandığınız birkaç kuruştan sonra “tamam ben hevesimi aldım, bundan sonra kumar oynamayacağım” mantığında hareket edemiyorsunuz. Öyle bir mantık kalmıyor.  Onun yerine Pepsi sloganı gibi “Daha fazlasını istiyor”, kazandıkça yüzüğe ulaşmış “Gollum” gibi hissediyorsunuz. Casino sahipleri de “biz bunları nasıl daha fazla soyup soğana çevirebiliriz” diyerek  “Bunlar hep İlluminati” dedirtecek nitelikte taktikler geliştiriyorlar. Şöyle buyrun;

1. Oksijen verilmesi

İnkar edilse ya da tartışmalara yol açsa da, Vegas kumarhaneleriyle ilgili en enteresan gerçeklerden biri, kumar oynanan mekanlara, özel havalandırmalar aracılığıyla oksijen pompalanması. Bu şekilde, uykunuzun gelmemesini ya da daha geç gelmesini sağlayarak, daha fazla kumar oynamanızı sağlıyorlar. Yani normalde, ağzınızdan salyalar akıtarak uyuma aşamasında olacakken, kumarhanede kadın görmüş Adnan Oktar cinliğinde oturmaya devam ediyorsunuz. 

h

2. Saatlerin olmaması

Çok uzun süre ayakta kaldığınızı fark edip, saate bakma ihtiyacı duyuyorsunuz fakat yoo yoo, bakamazsınız. Çünkü buna da bir çare bulmuşlar, kumarhanelerde saat diye bir şey yok. “Zaten kim saat kullanıyor bu devirde, en yenisini alacağım diye 5 yıldır değiştiremediğim  ayfonum var benim, oradan bakarım” diyorsunuz di mi? Kumar masalarında cep telefonu kullanmak da yasak. Geçmiş olsun.

v

3. Camların olmaması

“Ulan saatlerdir uykum gelmedi, saati de öğrenemedik, bari şu camdan bir kafamı uzatayım, yıldızların durumundan, güneşin konumundan zaman dilimini çözmeye çalışayım” diyorsunuz, ama kumarhaneciler bunu da çoktan düşünmüş ve günün hangi saatinde olduğunuzu fark edememeniz için kumarhanelerin hiçbirine cam koymamışlar. (durum o kadar şüpheli bir hal aldı ki yakında bu konuyu da Illuminati’ye bağlayıp Youtube’a video koyacağız)

c

4. Sonsuza kadar bedava içki

Susadınız mı? Canınız bir bira, bir kokteyl mi çekti? Yalnızca 15 kupona, kokteyliniz gazetenizle bedava. Şaka şaka, hiç sorun değil. Burada istediğiniz içki ayağınıza geliyor, üstelik para da almıyorlar. Yeter ki kumar oynamaya devam edin.

d

5. Kumar masalarında, etrafta dolaşan yarı çıplak kızlar

Bunu ne kadar sinsi ya da kötü bir plan olarak düşünüyorsunuz bilmiyoruz ama, Las Vegas kumarhanelerinde, her daim ortalıkta dolaşan manken fizikli, yarı çıplak, striptizci tadında ama salon kadını çizgisinden de çıkmayan kızlar mevcut. Hatta abartıp, masaj yapmayı teklif ettikleri bile oluyor. Hiçbir yere gitmiyorsunuz beyler, kumara devam.

f

6. Labirent gibi casinolar

Vegas’taki kumarhanelerin bir diğer özelliği de, labirent gibi tasarlanmış olmaları. Bunun sebebi, ortamı terk etmenizi zorlaştırmak ve başka kumar aktivitelerine ilginizi çekerek daha fazla para harcamanızı sağlamak. Yani siz kumara, içkiye, kızların yarattığı görsel şölene doyduktan sonra kumarhaneden çıkacak gücü kendinizde bulunca, bu sefer de çıkış kapısını bulamıyorsunuz.

v

* Bu içerik Listelist için hazırlanmıştır.

2 Comments

  1. cannsss

    Yine de gidicez.

  2. Kıbrıs’ında geri kalır yanı yok, saat olmaması gerçeğine güzel bir filmde denk gelmiştik, hazır konusu açılmışken Oceans serisini izlemediyseniz tavsiyemdir :)

Leave a Reply